SalesAutopilot ügyfeleknek 2018-11-01T18:12:57+00:00

SalesAutopilot rendszerépítés

Az alapoktól kezdve a komplex rendszerekig minden típusú feladatban segítünk

Ha van terved, megvalósítjuk.
Ha még nincs, segítenünk megtervezni.

Milyen feladatokban tudunk segíteni?

alapok

SalesAutopilot fiók alapozás – hogy okosan indulhass, ne legyen káosz

megrendelési folyamat

ajánlatkészítés, megrendelés webshop nélkül, webshop bekötés SalesAutopilot-ba, online fizetési megoldások, számlázás, visszaigazolás, kintlévőségkezelés

marketing automatizálás

hírlevelek és automatikus levelek, vevőelégedettség, piackutatás, opt-in oldalak, megrendelő űrlapok, landing oldalak, értékesítési tölcsérek

adminisztráció minimalizálás

automatizált ügyfélszolgálat, munkafolyamatok követése, CRM rendszer, értesítő levelek, dokumentumok

különböző szoftverek összekötése

egyedi belső folyamatok, összekötések, integrációk, követőkódok elhelyezése

kapcsolódó feladatok

megfelelő bővítmények, szoftverek kiválasztása, beüzemelése, kisebb-nagyobb grafikai munkák: űrlapok, landing page-ek, egyéb elemek arculatra szabása, bannerek készítése, oldalak felépítéséhez szükséges grafikák, stb…

SalesAutopilot fiók üzemeltetés

Bízd rám a fiókod kezelését, te pedig

végre foglalkozhatsz a lényeggel.

Amit át tudok venni tőled:

  • Ha szeretnéd, hogy a fiókodban ne legyen káosz

  • Ha csak a hírlevél szövegét írnád meg, a többivel nem akarsz foglalkozni

  • Ha a statisztikákból már eleged van

  • Ha a napi szintű adminisztrációt még itt sem bírod

SalesAutopilot logó

beérkeztetés

rendezvény jelentkezőinek / résztvevőinek rögzítése

kötegelt módosítások

SalesAutopilot-tal nem összekötött szoftverből származó adatok importálása

kampányok eredményeinek figyelése, trendek, összefüggések jelzése

napi/heti/havi statisztikák összeállítása, leszedése, összegzése (Te csak a végeredményt látod, pl. melyik kampány mekkora bevételt hozott, milyen forrásból jön a bevétel, stb…)

listaméretek figyelése, jelzése

visszapattanási adatok figyelése

leiratkozott/hibás e-mail cím arányok követése

javaslatok a fiók karbantartására

listák összekapcsolása

feliratkozások / leiratkozások kezelése

CRM lista kezelése

többszörös feliratkozások kezelése

hírlevélszöveg ellenőrzése, átnézése, módosítási javaslatok

hírlevél megformázása, beállítása, időzítése (szegmens vagy feltétel alapján is)

tesztelés SPAM szempontból és olvasói szempontból

termékek létrehozása, beállítása

fizetési módok létrehozása, beállítása, integrációk beállítása SA oldalról (pl.: számlázz.hu vagy bankártyás fizetési felület)

termékhez kapcsolódó űrlapok, landing page-k, levelek elkészítése

vásárlás- és újravásárlás ösztönzési rendszer karbantartás, finomítás

trendek figyelése, jelzés, ha van valami észrevétel

javaslat új szegmensekre, új levelekre

Ami sem nekem, sem Neked nem jut eszedbe, de nap mint nap felmerülnek.

Kapcsolódó szolgáltatásaink

  • Ha el kell helyezni a SalesAutopilot-os űrlapokat, vagy egyéb kódokat a landing page-eken, köszönőoldalakon, vagy a tölcséred egyéb pontjain
  • Ha egy új oldal kell, vagy áthoznád a régit
  • Ha nem akarsz órákig / napokig bővítményekkel, integrációkkal kísérletezgetni
  • Ha Te csak a blogszöveget akarod megírni, a formázással, beállítással, ellenőrzéssel, közzététellel foglalkozzon valaki más
  • Vagy épp ellenkezőleg, szeretnél mindent előkészítve megkapni, és neked csak egy ránézés és egy közzététel marad
  • Ha látod, hogy azt ott feljebb / lejjebb / odébb kéne, de majd valamikor…

Ezekben tudok segíteni (címszavakban): SalesAutopilot összekötés, bővítmények, integrációk, adminisztrációs feladatok, design, blog, tartalmak, webshop, karbantartás / biztonság. Drupalban is elboldogulok, de a WordPressben van a legtöbb tapasztalatom. Más WP sablonokkal is tudok dolgozni, de a leggyorsabban Avadával haladunk (Te is és én is)

Mikor javasoljuk a VirtAssz PRO szolgáltatást?

  • Ha nem vagy annyira otthon a technikai dolgokban, és szükséged van felzárkóztatásra.
  • Ha szeretnéd, hogy megmutassunk olyan szoftvereket / módszereket, amikkel rengeteg időt spórolhatsz
  • Ha vannak előre nem kiszámítható, vegyes feladatok, amik nem illenek a SalesAutopilot és WordPress kategóriába (pl: utánanézni valaminek, segítség ügyintézésben, egyszerűbb programtelepítések, segítség Skype-on, vagy távoli géppel.

Mit mond, akivel már dolgoztam együtt?

Csepregi Balázs SalesAutopilot

“Csak szeretném megjegyezni, hogy nagyon profi a kommunikációd! Az első emailtől kezdve mindegyikben amit írsz, és ahogyan megfogalmazod, nagyon tetszik, úgyhogy öröm veled dolgozni! Szerintem ez egy komoly erősséged lehet, ami nem minden hasonló szolgáltatónak van meg (sőt), így erre érdemes lehet építeni! :-)”

Csepregi Balázs, SalesAutopilot
Kollár Kata
“Csukd be a szemed egy pillanatra és képzeld magad elé a tökéletes marketing kivitelezőt. Oké? Megvagy? Elárulom neked, hogy Kareszt látod most magad előtt. Lehet, hogy nem kifejezetten az ő arcát, de az ő hatékonyságát, gördülékeny precizitását, folyamatos, gyors reagálását az újonnan érkező kéréseidre. Ledöbbentően pozitív élmény volt a vele való közös munka és nem lehetnék elégedettebb az eredménnyel! 1001%, hogy ha legközelebb is kivitelezőre lesz szükségem, újra neki fogok írni, és neked is csak ezt tudom tanácsolni!”
Kollár Kata, KollárKata.hu
“Karesz az univerzális munkatárs. A jolly joker. Gyakorlatilag nincs olyan feladat, vagy probléma, amit ne oldana meg szélsebesen, mégis alaposan. Egészen rövid idő alatt átlátta a cég működését, feladatait, és ezeket kérés nélkül is, önállóan végzi minimális egyeztetéssel. Rendkívül szorgalmas, és lendületes, úgy pörög az agya, mint az ujjai a számítógépen. A napi feladatok mellett az összes restanciámat felszámolta. Ami miatt külön büszke vagyok rá, az az ügyfelekkel való kommunikációja. Abszolút természetes, különösen figyelmes, kedves, mégis tisztelettudó. Jól esik érte bezsebelni a pozitív visszajelzéseket.
Igazán sajnálom, hogy el kell váljunk egymástól, egy értékes, jó embert ismertem meg benne.”

Oké, és ez mennyibe kerül?

Általában óradíjban dolgozom (előzetes becsléssel), az óradíj több tényezőtől is függ:

  • Milyen munkákat kell elvégezni?
  • Mennyire tudunk gördülékenyen együtt dolgozni

  • A munka átlagos havi mennyiségétől és rendszerességétől
  • A céged méretétől és tevékenységétől
  • Mennyire tudunk előre tervezni, mekkora a sürgős, vagy S.O.S. feladatok aránya.

  • A meglévő rendszereid összetettségétől

Az óradíjaim:
  • SalesAutopilot fiók építés és üzemeltetés esetén 13000-15000 Ft,
  • WordPress oldal készítés és üzemeltetés esetén 11000-12000 Ft,
  • “Online mindenes” szolgáltatás esetén: 7000-8000 Ft,
  • Rendszertervezés, stratégiai tervezés, egyedi fejlesztések (ha szükséges külön partner bevonásával, ezt én intézem): 19.000 Ft
között mozognak a fent felsorolt tényezőktől függően. (Nem jön rá ÁFA a díjra, ennyi a ténylegesen fizetendő, alanyi adómentes vagyok). Eddigi tapasztalatok alapján egy “átlagos méretű feladat” kb. 4 órát vesz igénybe, vagy ekkora egységekre osztható. Hogy lásd, mivel is számolhatsz, írok pár példát.

Mi fér bele 3-4 órába?

…azaz kb. harminc-negyvenezer forintba

Az alábbi példák az eddigi munkáimból vont átlag munkaidők alapján számoltam, az alábbiakat szem előtt tartva:

  • konkrét, pontos útmutatás alapján, vagy
  • teljesen szabad kezet kapva, de
  • leülök és végigcsinálom elejétől végéig,
  • végig módosítás nélkül, vagy minimális változtatásokkal.

Minden változtatás, ami a munka megkezdése után történik, ezt az időt meghosszabbíthatja, akár többszörözheti is.

Ha viszont világos, pontosan megfogalmazott feladatokat adsz, nem térsz el a saját terveidtől, (vagy inkább rám bízod), és a fiókjaid rendezettek, akkor ez természetesen ennél gyorsabb is lehet.


Tehát ami általában 4 órába belefér:

  • 4 hírlevél teljeskörű intézése (meglévő szövegből, szövegírással nem foglalkozom).

    • szöveg átnézése, ellenőrzése,
    • sablonban elhelyezés, formázás,
    • levél beállításai, utm címkék,
    • időzítés, feltételek, szegmensek beállítása
    • levélműveletek beállítása
    • tesztelés Mail-testerrel
    • végső teszt, levélben lévő linkek ellenőrzése

    VAGY

  • Egy új kommunikációs útvonal bevezetése, (pl. letölthető Videó Esettanulmány)

    • egy hírlevél lista beállítása
    • egy alap feliratkozó űrlap beállítása (név+email)
    • 1db feliratkozáskori levél beállítása

    Ha már van egy meglévő rendszered, és ahhoz hozzá kell ezt kapcsolni, az több időt vehet igénybe.

    VAGY

  • Meglévő grafikus terv, kép- és szöveg alapanyag esetén akár egy komplett SalesAutopilot vagy Avada landing oldal szerkezetkészen. (Szerkezetkész=felépítése és kinézete is kész, minden elem a helyén van. Már pontosan úgy néz ki, mintha éles lenne, már csak a műveleteket és linkeket kell beállítani, vagy éppen űrlapot beágyazni.)

    VAGY

  • Egy átlagos SalesAutopilot fiók összes statisztikáinak gyűjtése, kivonatolása, heti/havi kimutatás készítése, trendek figyelése. Kampányeredmények, látogatók forrásai, melyik hirdetést kell leállítani, megtérülés számítások stb.

Temészetesen mindig adunk Neked egy becslést, mielőtt elkezdenénk a munkát!

Tetszik, akarom! Mi a következő lépés?

Ha most kell

  • Írd meg, hogy mit szeretnél,
  • feltesszük a szükséges kérdéseket, ez alapján írunk Neked egy becslést, (és a munkafázisokat, ha összetettebb a rendszer),
  • ha elfogadod, akkor már kezdjük is,
  • amint végeztünk, elküldjük, és amint Te is rábólintasz, kész is vagyunk.

Kezdhetjük?
Töltsd ki az alábbi űrlapot, és már mehet is!

Ha hosszútávra tervezel

Ha nem csak egy alvállalkozót keresel, hanem egy külső munkatársat, aki:

  • ismeri a cégedet, a rendszeredet és Téged,
  • hosszútávon számíthatsz rá a legkisebbtől a legnagyobb feladatokig,
  • “kéznél van”, mint egy munkatárs, mégis vállalkozói szemmel látja a dolgaidat,

…akkor töltsd ki az alábbi űrlapot, és felvesszük Veled a kapcsolatot.